اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

حاشیه بازی نساجی و آلومینیوم|طلسم 4هفته‌ای آلومینیوم شکست/اعتراض جالب شجاعی در واکنش به حرکت خطرناک بازیکن حریف +فیلم

کاپیتان تیم فوتبال نساجی مازندران نسبت به حرکت بازیکن حریف به شکلی جالب اعتراض کرد.

حاشیه بازی نساجی و آلومینیوم|طلسم 4هفته‌ای آلومینیوم شکست/اعتراض جالب شجاعی در واکنش به حرکت خطرناک بازیکن حریف +فیلم

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، دیدار دو تیم نساجی و آلومینیوم با نتیجه یک بر صفر به سود شاگردان ساکت الهامی در نیمه اول به پایان رسید.

*کریم اسلامی بعد از باز کردن دروازه حریف، به سمت جایگاه ویژه رفت و با اشاره به رضا حدادیان شادی خودش را با مالک باشگاه تقسیم کرد. او در ادامه به سمت ساکت الهامی رفت و سرمربی تیم را در آغوش گرفت. گل کریم اسلامی به آلومینیوم، کلین شیت‌های متوالی تیم اراکی را بعد از 4 هفته خراب کرد.

*در اواخر بازی در نیمه اول درحالی که مسعود شجاعی روی زمین افتاده بود، بازیکن آلومینیوم باری برداشتن توپ و پرتاب اوت از روی او رد شد. در این صحنه نزدیک بود استوک بازیکن حریف با کاپیتان نساجی برخورد کند و شجاعی در واکنش به این ماجرا و با آرامش به داور چهارم گفت: دیدی؟!

*در یک صحنه بازیکنان و کادر فنی آلومینیوم اراک به حضور برانکارد درون زمین اعتراض کردند. آن‌ها معتقد بودند بازیکن مصدوم می‌توانست از کنار زمین بیرون برود.

*پس از سوت پایان نیمه اول، بازیکنان آلومینیوم با اعتراض و عصبانیت در حال خروج از زمین بودند که کادرسرپرستی این تیم اقدام به آرام کردن بازیکنان و هدایت آن ها به رختکن کرد. بازیکنان آلومینیوم هنگام خروج از زمین با اعضای نساجی که در جایگاه VIP حضور داشتند بگومگو کردند. در این بین، اسماعیل شریفات خطاب به آن‌ها گفت بازی فعلا یک بر صفر است،نیمه دوم برمی‌گردیم!

 

 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول